Suurenna fonttiaPienennä fonttia
Eläkeliitto

Eläkeliiton liittokokous ja kesäjuhla

Eläkeliiton liittokokous ja kesäjuhlat pidetään Jyväskylässä kesällä 2018.

Tervetuloa vieraiksemme liittokokoukseen ja kesäjuhlaan Sydän-Suomeen Jyväskylään!
Täällä olet suurten metsiemme ja järviemme syleilyssä, keskellä Suomea ja keskellä kaupunkia. Juhlapaikka Jyväskylän Kongressikeskus Paviljonki tarjoaa tapahtumallemme upeat puitteet.
Haluamme tarjota teille hienoja yhdessä olon hetkiä ja laadukasta ohjelmaa.

Eläkeliiton uusi ilme julkistetaan 6.6.2018!

Kesäjuhlan ja liittokokouksen aikataulun esiintyjineen näet tästä.

Juhlamme suojelija

Eläkeliiton kesäpäivät ja liittokokous on saanut arvovaltaisen suojelijan, presidentti Sauli Niinistön. Tervetuloa mukaan kesän innostavimpaan tapahtumaan Jyväskylään!

Pääset seuraamaan Eläkeliiton XIX liittokokouksen ja kesäjuhlan tunnelmia myös Facebookista!

Klikkaa tästä päästäksesi suoraan Liittokokouksen Facebook-sivuille.

Varauspalvelu on nyt auki!

Jkl Booking (Jyväskylän Kongressikeskus Oy) hoitaa tapahtuman majoitus- ja
lippuvaraukset. Voit hoitaa kaikki varauksiin liittyvät asiat (majoitus, pääsyliput, oheisohjelmat) helposti yhden palvelun kautta. Varauspalvelu on auki 30.4.2018 asti!

Päästäksesi suoraan majoitus- ja lippuvarauspalveluun, PAINA TÄSTÄ.

Listan hotelleista kuvauksineen voit katsoa tästä. Yleisen hinnaston voit katsoa tästä.

Jos varauspalvelun käytössä ilmenee ongelmia, tai sinun täytyy muuttaa tilaustasi, ota yhteyttä suoraan Bookingiin puh. 014 339  8144 tai sähköpostitse booking@jklpaviljonki.fi.

Vähentäkää ilmaisliput (matkanjohtaja tms.) kokonaismäärästä tilatessanne lippuja Bookingilta ja ilmoittakaa ilmaisliput suoraan Keski-Suomen piirille sähköpostitse keski-suomi@elakeliitto.fi tai toimisto.keski-suomi@elakeliitto.fi.

Syyskokoukset

Muistakaa valita syyskokouksissa edustajat liittokokoukseen.

Valtakirjan saat tästä.

Kulttuurihaaste

Ikäihmisten luovuus, monin tekniikoin toteutettu taikametsä juhlistaa Eläkeliiton liittokokousta 6.-7.6.2018 Jyväskylässä.
Eläkeliiton Elämää käsillä -projekti ja Keski-Suomen piiri ovat haastaneet ikäihmiset toteuttamaan oman näkemyksensä ja palasensa metsästä.

Metsä-aiheisia teoksia onkin syntymässä runsain mitoin eri puolella Suomea: puita, kiviä, kasveja ja metsän eläimiä.
Osanottoa kartoittaaksemme, toivommekin yhdistyksiltä ja piireiltä ennakkoilmoittautumista internetissä 20.5.2018 mennessä. Ilmoittaudu nyt! PAINA TÄSTÄ.

Ohjeita metsä-teosten toimittamiseen
Tehtävät metsä-teokset toimitetaan itse järjestäen Jyväskylään 5.6.2018. Jyväskylän Paviljongin osoite on Schaumaninpuistotie 18, B.1 -ovi. Teosten vastaanotosta vastaa paikan päällä Heikki Isokääntä, heikki.isokaanta@elisanet.fi, puhelin 040 512 9037. Teokset voi noutaa liittokokouksen jälkeen, 7.6.2018, noin klo 15 Jyväskylän Paviljongista.

Jyväskylän Käsityömuseo

Pehmeetä touhua – Nordic Outsider Craft
Näyttely Suomen käsityön museossa
Jyväskylässä 28.4.–2.12.2018

Liput vain 6€/hlö!

Esite tässä.

Yhteistyökumppanimme

Mitä tapahtuu – TIEDÄTKÖ? Tilaa Keskisuomalainen.